Leírás
YPE html>
Alderac Entertainment Cascadia vadvilága társasjáték (AEG10002)
Termékleírás
A Alderac Entertainment Group (AEG) büszkén mutatja be a Cascadia vadvilága társasjátékot, amely elvarázsolja a játékosokat a nyugat-amerikai táj egyedi és vadregényes szépségével. A Cascadia vadvilága egy stratégiai játék, amelyben a játékosok élőhelyeket hoznak létre és állatpopulációkat menedzselnek az Észak-amerikai Csendes-óceáni északnyugati részénak lenyűgöző tájain.
A játék tervezője, Randy Flynn, olyan élményt alkotott, ahol a természeti elemek és állatok intelligens elhelyezése kulcsfontosságú. A játékosok saját élőhelylapjait válogathatják össze és helyezhetik le a játéktáblára, miközben megpróbálják optimális otthont biztosítani a sasok, lazacok, harkályok, rókák és szarvasok számára. A játék elemi stratégiáját az adja, hogy a játékosoknak ügyesen kell manőverezniük az állat- és élőhely-lapok között, miközben figyelemmel kell lenniük a többi játékos lépéseire is.
A játékot díszítő illusztrációk Beth Sobel művészi munkáját dicsérik, aki híres természeti tájak és állatok élethű ábrázolásáról. A játék minden egyes részlete, a kártyáktól kezdve a játéktábláig, magas minőségű anyagok felhasználásával készült, így garantálva a tartósságot és az esztétikai élményt.
Termékadatok
- Cikkszám: AEG10002
- Kiadó: Alderac Entertainment Group (AEG)
- Játékosok száma: 1-4 fő
- Ajánlott életkor: 10 éves kortól
- Játékidő: kb. 30-45 perc
- Játék típusa: Stratégiai, Családi
- Téma: Természet, Vadvilág
- Nyelv: Angol
- Tervező: Randy Flynn
- Illusztrátor: Beth Sobel
- Komponensek:
- 1 Játéktábla
- 100 Élőhelylapka (20 lapka mindegyik, öt különböző típusból)
- 85 Állatlapka (17 lapka minden egyes, öt állatfajtából)
- 5 Játékos segédlet
- Pontozó tábla és játékszabály könyv
Játékmenet és célkitűzések
A Cascadia vadvilága társasjátékban a játékosok feladata élőhelyek létrehozása és megfelelő állatlakosok telepítése. Az egyes lapkák helyes elhelyezésével pontokat szerezhetnek, mely pontok alapján a játék végén a legtöbb pontot összegyűjtött játékos nyeri meg a partit. Az egyes állatfajok más-más élőhelyen érzik jól magukat, így a játékosoknak stratégiai döntéseket kell hozniuk, hogy a lehető legtöbb pontot szerezzék.