Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák
ReflexShop Ábrándos bárányok társasjáték (19888-182)
14.980 Ft
Menny.:

ReflexShop Ábrándos bárányok társasjáték (19888-182)

14.980 Ft
Menny.:
16
Elérhetőség: Beszállítói raktáron
  • Személyes átvétel:  Ingyenes,
  • Házhoz szállítás:  1 590 Ft-tól,
  • Csomagautomata:  1 490 Ft-tól,
  • További információk
Cikkszám: 20007790
Szállítási díj: 1.490 Ft

Leírás

Ábrándos bárányok társasjáték
A játékosok álmokat kergető bárányok bőrébe bújva köröznek a játéktáblán, melyen egy kerítés is áll.
Minden megtett kör után a kerítés átugrásakor jutalom pont jár a játékosnak, amiket győzelmi pontokra válthat. Azonban minél tovább van valaki versenyben, annál nagyobb esélye van arra, hogy utoléri őt a rémálom. A rémálmok igyekeznek megrémíteni és álmukból felriasztani az ábrándos bárányokat. A játék során a játékosok mindig 2 kézben tartott kártya közül választanak ki egyet, aminek a hatását végrehajtják. Ez lehet előre lépés a körpályán, vagy álomjelzők begyűjtése, amiket a körpálya bizonyos mezőin tudnak beváltani a mező képességének aktiválására. Ha valakit először ér utol a rémálom, annak a báránya rémültté válik, és a figuráját el kell fektetni, ha pedig rémültként kapja el a játékost megint a rémálom, a játékos báránya kiesik a versenyből, és majd csak a következő versenybe szállhat vissza. A körök alatt az illeszthető elemekből újabb és újabb mezőképességeket rakhatnak a táblához a játékosok, amivel más-más taktikákat próbálhatnak ki. Játékelemek: 1 játéktábla
1 kerítésjelölő
1 pontozótábla
1 kezdőbárány-jelölő
4 játékos számára, játékosonként: 1 bárányjelölő, 1 pislantásjelölő, 1 párnajelölő, 10 Zzz jelölő
1 rémálomjelölő
1 pókhálójelölő
30 álomlapka
50 báránykártya
30 rémálomkártya
3 rémálom segédletkártya
2 párna segédletkártya
1 játékszabály
Ajánlott: 10 éves kortól
Játékosok száma: 1-4 játékos
Játékidő: 30-45 perc

Ábrándos bárányok társasjáték
A játékosok álmokat kergető bárányok bőrébe bújva köröznek a játéktáblán, melyen egy kerítés is áll.
Minden megtett kör után a kerítés átugrásakor jutalom pont jár a játékosnak, amiket győzelmi pontokra válthat. Azonban minél tovább van valaki versenyben, annál nagyobb esélye van arra, hogy utoléri őt a rémálom. A rémálmok igyekeznek megrémíteni és álmukból felriasztani az ábrándos bárányokat. A játék során a játékosok mindig 2 kézben tartott kártya közül választanak ki egyet, aminek a hatását végrehajtják. Ez lehet előre lépés a körpályán, vagy álomjelzők begyűjtése, amiket a körpálya bizonyos mezőin tudnak beváltani a mező képességének aktiválására. Ha valakit először ér utol a rémálom, annak a báránya rémültté válik, és a figuráját el kell fektetni, ha pedig rémültként kapja el a játékost megint a rémálom, a játékos báránya kiesik a versenyből, és majd csak a következő versenybe szállhat vissza. A körök alatt az illeszthető elemekből újabb és újabb mezőképességeket rakhatnak a táblához a játékosok, amivel más-más taktikákat próbálhatnak ki. Játékelemek: 1 játéktábla
1 kerítésjelölő
1 pontozótábla
1 kezdőbárány-jelölő
4 játékos számára, játékosonként: 1 bárányjelölő, 1 pislantásjelölő, 1 párnajelölő, 10 Zzz jelölő
1 rémálomjelölő
1 pókhálójelölő
30 álomlapka
50 báránykártya
30 rémálomkártya
3 rémálom segédletkártya
2 párna segédletkártya
1 játékszabály
Ajánlott: 10 éves kortól
Játékosok száma: 1-4 játékos
Játékidő: 30-45 perc